loading...
برگ | بزرگترین پرتال تفریحی ایران
برگ بازدید : 37 چهارشنبه 20 مهر 1390 نظرات (1)

 

کوچکترین میمونهای جهان به میمونهای جیبی معروف هستند در جنگلهای برزیل دیده و کشف شده اند … همیشه دیدن حیواناتی که از حد طبیعی خود خارج هستند ما را هیجان زده میکند.این میمون ها نیز نوعی از این حیوانات هستند . میمون کوتوله نامی ایست که برای این نوع میمون ها در نظر گرفته شده است و آنها را به عنوان کوچکترین میمون های جهان می شناسند .

برگ بازدید : 73 چهارشنبه 20 مهر 1390 نظرات (0)

 

بر خلاف تصور برخی افراد که نوشابه‌های رژیمی مانع از چاق شدن افراد می‌شود ، باید گفت که این نوشابه‌ها سرشار از آسپارتام است که موجب سرگیجه ، کاهش توان حافظه ، پوکی استخوان و کاهش یادگیری افراد می‌شود . در ادامه مطلب می توانید گزارش مفصلی از مضرات این نوع نوشیدنی ها را مطالعه نمایید .

برگ بازدید : 55 چهارشنبه 20 مهر 1390 نظرات (0)

 

۴ نفر از عاملان حادثه خمینی شهر صبح چهارشنبه در پارک بهشت این شهر به دار مجازات آویخته شدند . ساعت نزدیک به پنج و ۳۰ دقیقه بامداد است و جمعیت با ازدحام زیادی به سمت پارک بهشت در حال حرکت هستند، نزدیک پارک بهشت که می‌شوی حتی در خیابان‌های اطراف نیز جایی برای توقف وسائل نقلیه وجود ندارد و گویا مردم از اطراف خمینی‌‌شهر و شهر اصفهان برای مشاهده کسانی که با تجاوز به زنان و نوامیس مردم اقدام کرده ، آمده‌اند تا انزجار خود را از چنین حرکت‌هایی نشان دهند .

برگ بازدید : 74 چهارشنبه 20 مهر 1390 نظرات (0)

 

یکی از مقوله های بسیار مهم و اساسی در امر ازدواج شناخت طرفین نسبت به هم دیگر است؛ زیرا اگر دو نفر نسبت به هم شناختی نداشته باشند، ازدواج آنها با جهل و نادانی صورت گرفته و تبعات منفی را به دنبال دارد و منجر به طلاق و جدایی می شود . این در حالی که است که ازدواج فامیلی در میان برخی از خانواده‌ها بدون هیچ شناختی در زمینه ازدواج بشدت طرفدار دارد و اما برخی دیگر خانواده‌ها فرزندان خود را از این نوع ازدواج منع می‌کنند .

برگ بازدید : 76 چهارشنبه 20 مهر 1390 نظرات (0)

 

در بین ما خیلی هامون علاقه شدیدی به نوزاد و یا بچه داریم . معمولا مامان ها حساسیت زیادی روی مرتب کردن اتاق خواب فرزند هاشون دارند . در ادامه مطلب این پست نکات اصولی در چیدمان اتاق خواب نوزاد ها رو با هم مرور می کنیم که امیدوارم به درد تمام مامان های خوب ایران زمین بخوره . انتخاب تخت نرده‌ای قابل تنظیم برای کودکی که به زودی یاد می‌گیرد از نرده بالا برود و نسبت به محیط اطراف کنجکاو می‌‌شود، بسیار مهم است .

برگ بازدید : 56 چهارشنبه 20 مهر 1390 نظرات (0)

 

مرد ۶۷ ساله ای که به ۳۷ زن و دختر تجاوز کرده بود صبح امروز در زندان مرکزی اصفهان به دار مجازات آویخته شد. مرد ۶۷ ساله ای که با اغفال زنان و دختران آنها را مورد آزار و اذیت قرار می داد صبح امروز در زندان مرکزی اصفهان به دار مجازات آویخته شد. این متهم که …

برگ بازدید : 96 چهارشنبه 20 مهر 1390 نظرات (0)

آلبوم جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی
محسن چاوشی به نام سنتوری ، با 2 کیفیت
( مجموعه ای از قطعات فیلم سنتوری و آهنگهای قدیمی محسن چاوشی به صورت کامل و با
کیفیت بالا ، لطفاً برای حمایت از صاحب اثر این آلبوم را به صورت ارجینال از مراکز فرهنگی سراسر کشور تهیه نمایید . )

برگ بازدید : 73 چهارشنبه 20 مهر 1390 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی سیروان خسروی با نام خدافظی ... با 2 کیفیت

( تنظیم برای ارکستر : علی بیرنگ ، ترانه و ملودی : آرمیتا فهیمی ، تنظیم : سیروان خسروی )

 

برگ بازدید : 60 چهارشنبه 20 مهر 1390 نظرات (0)

 

آرزو دارم وقتی لبخند دنبال جایی برای نشستن می گردد

تو در آن نزدیکی باشی . . .

.

.

.

به سلامتی دریا که همه با لبش خاطره دارن . . .

.

.

.

عاشقِ تمامِ کلماتی هستم

که تو با آن جمله می‌سازی

تا به دورغ بگویی دوستم داری . . .

برگ بازدید : 101 سه شنبه 19 مهر 1390 نظرات (0)

 

کلید های میانبر همواره موجب سهولت کاربران در استفاده از کامپیوتر و برنامه های جانبی آن بوده است. همگی ما حداقل با تعدادی از این کلید های میانبر در ویندوز و نرم افزارهای دیگر آشنایی داریم. اما این کلیدها تنها به محیط ویندوز و یا نرم افزارهای تحت آن محدود نمیشود ؛ بلکه کاربردهای دیگری نیز دارد. در نسخه جدید سرویس ایمیل یاهو ، کلیدهای میانبر متعدد و کاربردی گنجانده شده است که سرعت کارکرد شما را افزایش میدهد. در این ترفند به معرفی این کلیدهای میانبر در محیط یاهو میل جدید خواهیم پرداخت .

برگ بازدید : 148 سه شنبه 19 مهر 1390 نظرات (0)

جانی دپ عنوان پردرآمدترین بازیگر هالیوود را به‌ دست آورد

 

 

جانی دپ به‌ واسطه حضور در سری فیلم‌های ماجراجویانه «دزدان دریایی کارائیب» بالغ بر ‌٣۵٠ میلیون دلار دستمزد دریافت کرده است که این مبلغ هنگفت وی را به‌عنوان پردرآمدترین بازیگر تاریخ هالیوود تبدیل کرده است . نقش‌آفرینی «جان دپ» در چهار قسمت اول فیلم «دزدان دریایی کارائیب» فروش شگفت‌انگیز ‌٧/٣ میلیارد دلار را برای کمپانی سونی به ‌همراه داشته و به ‌نظر می‌رسد پرداخت بخشی از این درآمد فروش به این بازیگر سرشناس منطقی باشد .

برگ بازدید : 107 سه شنبه 19 مهر 1390 نظرات (0)

 

Internet Download Manager یکی از معروف ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای مدیریت دانلود در جهان می باشد . این نرم افزار به نقل از شرکت سازنده می تواند تا ۵۰۰ % سرعت اینترنت را افزایش دهد . در این نسخه از نرم افزار قابلیت های جدیدی به آن افزوده شده که می توان به حل شدن مشکل این نرم افزار با آنتی ویروس Kaspersky اشاره کرد . این نرم افزار قابلیت های فوق العاده کاربردی و زیادی دارد که روز به روز بر تعداد این قابلیت ها افزوده می شود. از مهمترین آن ها می توان به دانلود ویدئو های آنلاینی که در حال مشاهده از سایت های به اشتراک گذاری ویدئو مانند YouTube و Google Video هستید اشاره کرد .

برگ بازدید : 67 سه شنبه 19 مهر 1390 نظرات (0)

 

معمولاً اکثر آموزش های آرایشی موجود در اینترنت مخصوص خانم های جوان بوده که اکثر خانم های جوان نیز زیبایی اولیه ای را دارند اما در این مطلب قصد داریم ۱۰ نکته مفید و موثر آرایشی برای خانم های که بیشتر از مسن تر هستند و یا در سن جوانی دچار چروک پوست شده اند را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانند جوانی پوست و همچنین ظاهر خود را همچنان حفظ نمایند .

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 181
  • بازدید سال : 1,032
  • بازدید کلی : 42,408